U središtu naše politike kvalitete su naši kupci, koje želimo opskbljivati svojim proizvodima i uslugama, koji odgovaraju njihovim zahtjevima i očekivanjima.
Taj se cilj može ostvariti samo, ukoliko se u obzir uzmu sljedeće niti vodilje kvalitete:
- Visoka kvaliteta naših proizvoda i usluga (servis) slovi kao najviši cilj tvrtke.
- Mjerilo za kvalitetu proizvoda i usluga utvrđuje se od strane naših kupaca.
- Pravovremenost naših isporuka, koje kod kupca moraju stići u urednom zapakiranom stanju, koju očekuju naši kupci. Potvrđeni termini isporuke moraju se pridržavati.
- Uredna i temeljita obrada upita, ponuda, naloga, uzoraka i reklamacija prema principu „Nulta-pogreška“ .
- Svjest svih djelatnika u pogledu njihove odgovornosti za realizaciju naših ciljeva kvalitete i odstupanja od kvalitete prijaviti svom nadređenom, ukoliko to u okviru njihove nadležnosti mogu .
- Smanjivanje troškova i razvoj proizvoda kroz konstantni postojeći nivo kvalitete, koji se može održati samo ako se svi poslovi pravilno obavljaju.
- Davanje prioriteta sprečavanja pogrešaka u odnosu na uklanjanje pogreške, uklanjanjem njenog uzroka.
- Dolazne procjene naših dobavljača, budući da kvaliteta naših proizvoda uglavnom ovisi o njima.
- Obraćanje pozornosti stalnih zahtjeva i očekivanja naših kupaca.
Cilj našeg truda je ostvariti „zadovoljstvo naših kupaca“.
Pojašnjenje temelja QM-sustava
Kako bi ispunili ugovorom utvrđene zahtjeve kupaca, o planiranju, provedbi i kontroli svih kvalitetom relevantnih djelovanja uveli smo i prakticiramo sustav kvalitete menadžmenta prema DIN EN ISO 9001:2015.
QM-dokumentacija, koja se sastoji od ove QM knjige i u njoj citiranih dokumenata kao npr. upute o postupanju, radne upute, obvezujuća je za sve djelatnike tvrtke.
Osoba zadužena za QM ima zadatak osigurati poduzimanje radnji prema QM sustavu, redovito izvještavati o djelovanju QM sustava i obavještavati o potrebnim poboljšanjima (npr. na temelju provedenih internih revizija) i poticati svjest u tvrtki na ispunjavanje zahtjeva kupaca. On zato dobiva podrušku rukovodstva tvrtke i svih djelatnika unutar tvrtke.
Navedenim mjerama trebalo bi ostvariti opisanu politiku kvalitete tvrtke. Pri tom politika kvalitete služi svim djelatnicima kao zajednička smjernica za svjesno kvalitetno, orijentirano kupcima i odgovorno djelovanje.
Certificate DIN EN ISO 9001:2015